Processing....
Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK tvkltan tvpas tvceramah RTM tv3 tv7 8TV tv9 tvseries
"Hulurkanlah sepatah dua di ruangan ini. Tinggalkanlah jejak anda agar silaturrahim sentiasa terjalin di antara kita semua"
..Langgan Artikel Percuma..

Kami membawakan artikel-artikel terkini yang disajikan khas untuk anda dari masa ke semasa. Jangan ketinggalan mendapatkannya PERCUMA.

1:02 PM

SSQS

Posted by Admin

Image Hosted by ImageShack.usAssalamualaikum..&..Salam sejahtera.

Sedikit makluman yang hendak disampaikan di sini guru-guru dikehendaki melengkapkan dan mengemas kinikan maklumat anda di laman portal Smart School Qualification Standards (SSQS) sebelum 30 Ogos 2009 seperti yang telah dimaklumkan oleh pihak Kementerian Pelajaran Malaysia.

Guru-guru yang masih kurang memahami cara pengisian dan penggunaannya, anda boleh download di link di bawah ini untuk membaca manual tersebut. Manual ini disediakan dalam bentuk Power Point yang telah disediakan oleh pihak PKG Petaling. Sekian terima kasih.

Posted by Categories



0 Komentar:

Berilah Teguran/Komen Dengan Nama dan Blog Anda Sendiri. Gunakan bahasa yang sopan dan sesuai.'Smile Icon' Boleh Digunakan Jika Anda Mempunyai Akaun Google Sendiri. Terima Kasih.

Post a Comment

Auto Linking